برو اول

درمان سرفه با نشاسته !

درمان سرفه با نشاسته !

دوستان عزیزم سلام 
فصل فصل پاییزه .مدرسه ها باز شده و باز انواع ویروس ها به سمت بچه ها و ما حمله ور شده اند .خوب هرچقدر هم از خودمان و بچه های نازنینمان مواظبت کنیم .بازهم ممکن است دچار سرماخوردگی هایی شویم که با عوارضی مثل سرفه ما را خیلی اذیت کنند .یک روش خیلی فوق العاده برای نرم کردن سینه و آرام کردن سرفه ها بلدم .روشی که سالیان سال مادرم وقتی بچه بودیم هنگام سرفه کردن ما انجام می داد .دلیل علمی تاثیر این درمان خانگی را نمیدانم ولی اثر معجزه آسا و بی خطر بودنش را به یقین می دانم .امیدوارم که امسال سرما نخورید و یا کوچولوهایتان خیلی خفیف سرما بخورند .ولی لطفا اگر کارتان به سرفه کشید حتما این درمان خانگی را امتحان کنید .

حدود 2 تا 3 قاشق نشاسته را در یک لیوان بزرگ آب سرد حل کنید .مایع را داخل شیرجوش بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید و مرتب هم بزنید تا مایع رفته رفته غلیظ و شفاف شود .لازم نیست مایع شما خیلی غلیظ شود .معجون شما به همین سادگی آماده است .اگر قرار است این معجون را به کودک بخورانید می توانید کمی هم شکر به آن اضافه کنید و این درمان را به عنوان یک دسر خوشمزه به کودک بخورانید .حتما روزی چند باراز این معجون بخورید . فراموش نکنید که قبل از خواب حتما آن را بخورید تا خواب بهتر با سرفه کمتری داشته باشید .
در ضمن نوشیدن چای به را هم فراموش نکنید .چند تکه به را به همراه هسته ها داخل آب بریزید . روی حرارت کم بجوشانید و روزی چند بار میل کنید .