برو اول

پنج چیزی که باید درباره ناهار خوردن از فرانسوی ها بیاموزیم .

پنج چیزی که باید درباره ناهار خوردن از فرانسوی ها بیاموزیم .

پنج چیزی که باید درباره ناهار خوردن از فرانسوی ها بیاموزیم .

چه دسیسه هایی که فرانسوی ها برای غذا خوردن نمی چینند .فرانسوی ها خیلی لاغر هستند .زیاد پنیر می خورند و البته که می دانند چطور ناهار بخورند .
اینجا به پنج موردی که فرانسویها  موقع ناهار خوردن رعایت می کنند اشاره می کنیم .

1- ناهارها را مفصل و شام ها را مختصر میل کنید .
خوردن غذای کامل در نیمه روز به شما انرژی کافی برای ادامه روز را می دهد .خوشبختانه در ایران ما عادت داریم ناهار را کامل تر صرف کنیم .

2- خوردن غذاهای خام را بیاموزید .
غذاهایی که پخته نمی شوند معمولا سالم تر و کم چرب تر هستند .مثلا از تکه های پنیر ، میوه ها و سوپ سرد استفاده کنید .

3- اگر ممکن است تا جایی که می توانید تنبل باشید و آرام غذا بخورید .
بزرگترین تفاوت بین ناهار فرانسوی ها و دیگر مردم در زمان است .فرانسوی ها با تمرکز زیاد و لذتی دو چندان در میان روزی خیلی شلوغ با آرامش غذا می خورند .

4- راه بهتری برای تهیه سالاد بیابید .
فرانسوی ها در ترکیب سبزی ها و تهیه سس های ساده ولی خوشمزه استاد هستند .شما هم راه های متنوعی برای درست کردن سالاد پیدا کنید .تکه های گوشت به سالاد اضافه کنید و سعی کنید سس های متفاوت و لذیذ را امتحان کنید .برای مثال می توانید یک سس سالم با ترکیبی از روغن زیتون و لیمو و خردل درست کنید .ابتدا سس را در کاسه بریزید و بعد سبزی ها را روی آن خرد کرده ، ظرف را تکان بدهید و سالاد را نوش جان فرمایید .( بزودی در قسمت آشپزی بخشی به نام سس ها خواهیم داشت )

5- وقتی عجله دارید ، ناهار را ساده برگزار کنید .
ممکن است شما هر روز برای یک ناهار طولانی و آرام وقت نداشته باشید .دراین گونه موارد می توانید ساندویچ های ساده ولی خوشمزه پنیر و تکه های گوشت مرغ یا ماهی تهیه کنید.