برو اول

هر روز قهوه بنوشیم.

هر روز قهوه بنوشیم.

چرابهتراست هرروز قهوه بنوشیم ؟؟؟

1- قهوه شما را کاملا بیدار می کند .

آیا می دانستید که عطر دانه های قهوه می توانند اثر خواب را کم کند؟

2- قهوه انرژی شما را بالا می برد .با نوشیدن قهوه از خواب آلودگی عصر ها خود را نجات دهید.

3- نوشیدن قهوه به شما کمک می کند با سرطان سینه بجنگید.تحقیقات اخیر نشان می دهد که نوشیدن یک یا دو فنجان قهوه در روز می تواند از انتشار سرطان سینه وتکرار آن جلوگیری کند.کافیین و بعضی اسیدها سلول ها را برای درمان آماده تر می کنند.

4- قهوه یک لایه بردار قویست .شش قاشق قهوه ( تازه یا تفاله آن) را با 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط می کنیم تا خمیر غلیظی بدست آوریم .سپس این خمیر را روی پوست صورت و بدن خود بمالید  تا پوست مرده را جدا کنید.(دور چشم  استفاده نکنید.)

5- قهوه می تواند متابولیسم شما را تقویت کند. قهوه محرک خوبی برای به حرکت درآوردن متابولیسم شماست.و حتی کمک می کند تا از مبتلا شدن به دیابت جلوگیری کند .

6- نوشیدن قهوه می تواند پروسه پیر شدن را کند کند .همچنین ارتباطی بین نوشیدن قهوه و کم شدن ریسک ابتلا به آلزایمر و پارکینسون یافت شده است .

7- قهوه موهای شما را درخشان تر می کند .قبل از شامپو زدن با مقداری قهوه سر خود را ماساژدهید. کمی  کثیف می شوید ولی دانه های قهوه حتی پوست سر شما را لایه برداری می کنند.دقت داشته باشید که قهوه باعث کدر شدن موهای بلوند می شود.

8- نوشیدن قهوه از چشمان شما محافظت میکند .محققان کشف کرده اند که آنتی اکسیدان قوی موجود در قهوه در جلوگیری از ابتلا به کاهش دید کوری و گلوکوم کمک می کند.

9- به شما کمک می کند تا آسانتر ورزش کنید.تحقیقات نشان داده است  افرادی که قبل از ورزش قهوه نوشیده اند راحت تر و با لذت بیشتری به تمرین پرداخته اند.خبر بهتر اینکه در همین تست آمده است این افراد در همان روز 72 کالری کمتر مصرف کرده اند.

10- نوشیدن قهوه میتواند به جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست  کمک کند .هرچند پرهیز از حمام آفتاب  در جلوگیری موثر است اما قهوه نیز می تواند ریسک ملانوما را کاهش دهد.

11- برای قلب شما مفید است .قلب شما خیل سخت کار می کند .حدود 4000 بار در ساعت می زند.با نوشیدن قهوه ریسک سکته های قلبی و انسداد عروق کاهش می یابد.زیرا قهوه سطح  کلسیم شریان کرونری را پایین می آورد.

12- قهوه باعث می شود افسرگی را ازخود دور کنید.یک تحقیق که یک قرن طول کشیده است  نشان می دهد خانم هایی که قهوه می نوشیدند کمتر دچار افسردگی می شدند .پس نه تنها نوشیدن یک فنجان قهوه همان لحظه شمارا سر حال می آورد بلکه در دراز مدت هم باعث شادی شما میشود.