برو اول

پیتزای فریزری

پیتزای  فریزری

پیتزای فریزری گزینه خیلی خوبیه برای وقتایی که عجله دارید و یا بیرون کار دارید و باید یه چیزی سریع بخورید و اون هم خونگی و سالم باشد . خوب اینکار خیلی سخت نیست .خمیر پیتزا رو از روی یکی از دستورهای سایت یا هر دستوری که دوست دارید درست کنید . خمیر را باز کنید و در فر به مدت 3 تا 5 دقیقه بپزید . حتما دقت کنید که خمیر بالا بیاد و کمی پخته بشه تا در فریزر خمیر نشه .بعد از پخت و خنک شدن سس پیتزا ( سس پیتزایی رو که در قسمت سس ها دستورش رو نوشتم حتما امتحان کنید واقعا پیتزا تون لذیذتر میشه ) را روی خمیر بریزید و مواد پیتزا را هم که بهتر است پخته باشند به دلخواه روی آن بگذارید ، پنیر را روی آن بریزید .و با نایلکس و سپس فویل آلومینیومی خوب دور پیتزا بپیچید و در فریزر قرار دهید .

روش دیگر هم اینست که مواد را روی خمیر ریخته و بگذارید 5 دقیقه بپزند تا خمیر کمی بالا بیاید .حالا پیتزا را خارج کنید .و اجازه دهید تا سرد شود .پنیر را بریزید و داخل فریزر قرار دهید .

روزهایی که قرار است پیتزا درست کنید می توانید خمیر و مواد را کمی بیشتر درست کنید تا یکی دو عدد پیتزا هم داخل فریزر برود و در زمان مناسب نوش جان شود .

این پیتزا های یخ زده را می توانید به راحتی تا 3 ماه در فریزر نگه داری کنید .