برو اول

چگونه می توانید همسرتان را خوشبخت کنید ؟

چگونه می توانید همسرتان را خوشبخت کنید ؟

اوقات بیشماری در زندگی زناشویی وجود دارد که ارتباط همسران قطع می شود . در اکثر مواقع مردان نمی دانند چگونه باید همسرانشان را شاد کنند .شاید خواندن مطالب زیر به شما کمک کند .

  • زمانی را برای صحبت کردن با همسرانتان اختصاص دهید . آنقدر خودتان را مشغول نکنید که زمانی برای همسرانتان باقی نماند .حتما روزی 15 دقیقه را برای صحبت کردن با همسرتان کنار بگذارید .این پانزده دقیقه را به دقایق پایانی روز موکول نکنید . می توانید 5 دقیقه سر ظهر به او زنگ زده و صحبت کنید و ده دقیقه هم روی مبل کنارش بنشینید و با او صحبت کنید .
  • به صحبت های همسراتان علاقه نشان دهید . ممکن است صحبت ما خانم ها به نظر شما غیر منطقی ، خیلی احساسی و خسته کننده به نظر برسد ولی لطفا هنگام صحبت کردن همسرتان به او با اشتیاق و علاقه گوش دهید .به چشمهایش نگاه کنید و ارتباط درستی با او برقرار کنید نه فقط به این دلیل که به عنوان مصاحب به او احترام می گذارید بلکه به این دلیل که او همسر شماست و شما دوستش دارید .
  • او را در طول روز ببوسید و در آغوش بگیرید . بهتر است بدانید که بوسیدن و نوازش فقط برای شروع رابطه جنسی نیست .روزهای نامزدی را به خاطر بیاورید و بدون دلیل و بی بهانه او را ببوسید و در آغوش بگیرید و گاهی او را نوازش کنید . با اینکار به هم نزدیک تر می شوید .
  • یک یادداشت عاشقانه برای او بنویسید .برای نوشتن یک یادداشت عاشقانه لازم نیست که شاعر باشید . می توانید از خصوصیاتی بنویسید که دوست دارید .از کارهایی که در هفته گذشته انجام داده و شما را شاد کرده است .می توانید از او تشکر کنید که مادر خوبی برای فرزندان شماست .
  • با او یک قرار کافی شاپ بگذارید . به او بفهمانید که برای شما مهم است و دوست دارید تمام جزییات اتفاقات روزمره اش را بدانید .اگر فرزند کوچکی دارید بهانه نیاورید او را نزد کسی بگذارید و یک قرار دو نفره تنظیم کنید . در چشمهای او خیره شوید به او گوش دهید ، با او حرف بزنید و او را غرق در خوشبختی کنید .
  • به او بگویید که زیبا به نظر می رسد .آیا من زیبا هستم سوالیست که از کودکی با زنان همراه است .زنان همیشه نگران تصویرخود در دید همسرانشان هستند .در چشمانش خیره شوید و به او بگویید که زیباست و روز خوبی برایش رقم بزنید .
  • در کارهای خانه به او کمک کنید .اگر می خواهید همسرتان را دیوانه کنید موقع کشیدن جاروبرقی و کار در آشپزخانه فقط تماشاگر باشید .از جا بلند شوید حتی اگر شده کار کوچکی انجام دهید وبه او احترام و عشق خود را نشان دهید .می توانید بدون درخواست همسرتان خانه را تمیز کنید .!!! 
  • نگرانی های او را درک کنید . ممکن است همسر شما در مورد مسائل مالی ویا پیشرفت فرزندتان نگران باشد . این حق را به او بدهید و شما به عنوان رییس خانواده  خیال او را راحت کنید  . بگویید که همه چیز تحت کنترل است و جای نگرانی نیست .
  • بی دلیل و بدون مناسبت هدیه بخرید . اکثر زنان عاشق هدیه گرفتن هستند و اندازه جعبه هدیه خیلی هم مهم نیست . گاهی او را با یک دسته گل و یا یک جعبه شکلات سورپزایز کنید و اگر احیانا از آرزوهای او با خبرید سعی کنید یکی از آرزوهایش را برآورده کنید .
  • با او رو راست و شفاف باشید .با او حرف بزنید .او دوست دارد جزییات بی اهمیت زندگی شما را بداند . حتی ممکن است ناهاری که خورده اید برایش مهم باشد .زیرا به شما اهمیت می دهد . جواب سوالات او را با بی اعتنایی و فقط در یک جمله ندهید .
    در ضمن می توانید از خود او بپرسید چه کارهایی دوست دارد و چه کارهایی را دوست ندارد و با توجه به علایق او اقدام کنید .او مطمئنا از اینکه شما این مطلب را خوانده اید خوشحال است .

سایر مطالب مشابه