برو اول

ده فوت و فن برتردر آشپزخانه من

ده فوت و فن برتردر آشپزخانه من

اندازه گیری تمیز 
فکر کنید که لازمه با پیمانه های اندازه گیری کار کنید و غذایی را درست کنید که احتیاج به دقت و اندازه گیری داره .ولی باید پیمانه ها را بعد از اندازه گیری بعضی از مواد بشویید و این کار هم زمان بره هم حوصله سر بر . داخل پیمانه رو سلفون بکشید و اندازه گیری رو شروع کنید . می توانید روی سلفون رو روغن اسپری کنید که موادی مثل عسل و یا شربت ها راحت تر جدا بشن .

دست های خیس
دست های خیس به شما در فرم دادن گوشت ها ، کوفته ها و یا حتی خمیر ها کمک زیادی خواهد کرد .قبل از شروع دست هایتان را با آب سرد بشویید و خشک نکنید .
جدا کردن پوست تخم مرغ داخل تخم مرغ شکسته 
انگشت اشاره را خیس کنید و داخل تخم مرغ فرو کنید .درست مثل آهن ربا پوست تخم مرغ جذب انگشت شما خواهد شد .
پرواز آرد 
در حال درست کردن نان و یا کیک و شیرینی هستید و وقتی از هم زن استفاد همی کنید احتمال پاشیده شدن آرد و دیگر مواد به اطراف وجود دارد .روی هم زن یک پارچه و یا حوله بیاندازید و آشپزخانه را کثیف نکنید .

تزیین کیک قبل از پخت 
برای زیبا تر کردن کیک ها بعد از چرب کردن اطراف قالب , داخل و اطراف قالب را شکر بپاشید تا کیک شما بعد از پختن چهره زیباتری داشته باشد .
و فوت و فن های دیگر 
حبه های سیر را دخل یک شیشه بیاندازید و خوب تکان دهید .پوست آنها به راحتی جدا می شود .

درحال پختن شیرینی هستید و فراموش کرده اید که کره را بیرون یخچال بگذارید .برای اینکه زودتر به کره همدمای اتاق برسید آن را رنده کنید .

قبل از سرد کردن خمیر بیسکویت ها و کوکی ها آنها را به شکل دلخواه رول کرده ، بعد سرد کنید .بعد از بیرون آوردن از یخچال به راحتی برش داده و بپزید .
پسمانده های میوه ها را میل کنید .

 
پوست سیب و یا پرتقال ها را خشک کنید .می توانید روی پوست سیب ها شکر و دارین هم بپاشید و بعد خشک کنید .از فر یا روی رادیات برای خشک کردن استفاده کنید . آنها را داخل نوشیدنی ها ب یزید و یا به تنهایی مثل چیپس میل کنید .