برو اول

ژله ابرو باد یا ژله بستنی چند رنگ

ژله ابرو باد یا ژله بستنی چند رنگ

 حالا هر اسمی دوست دارید روش بگذارید ولی مطمئن باشید که نه تنها خوشمزه و خوش طعمه بلکه یک گزینه خوبه برا دسر مهمونی هایه که توش بچه ها هم هستند .

مواد لازم 

ژله های مختلف در رنگ های مختلف 
شیر یا بستنی 
آب

طرز تهیه 

تعداد ژله ها را بسته به اندازه قالبتون تعیین کنید و رنگ ها هم کاملا بسته به سلیقه شماست . برای یک قالب متوسط من حدود 6 بسته ژله استفاده کردم . از هر رنگ دو بسته . 
یک بسته ژله را با یک لیوان آب جوش صاف می کنیم .می توانید روی کتری هم اینکار را انجام دهید و یا اگر پودر ژله خوب در آب جوش حل نمی شود به مدت بیست ثانیه ظرف را داخل مایکروفر قرار دهید . حالا اجازه دهید تا ژله گرمای اولیه اش را از دست بدهد  و سپس سه چهارم لیوان شیر را که باید حتما هم دمای محیط باشد کم کم به ژله اضافه کنید و سریع هم بزنید .در اینصورت به هیچ وجه شیر در ژله نمی برد . اگر به جای شیر بستنی اضافه می کنید باید بستنی کمی شل شود و حالت یخ زده نداشته باشد و یا اینکه ژله کاملا ولرم شده باشد . مقدار بستنی هم یک بستنی لیوانی میهن تقریبا یک پیمانه است .همه بسته های ژله را به همین حالت درست می کنیم و داخل یخچال قرار می دهیم تا نیم بند شود . یعنی به غلظت سفیده تخم مرغ درآید .
حالا رنگ های مختلف را که در کاسه های جداگانه درست کردیم باید داخل قالب بریزیم . من قالب را حتما چرب می کنم . بعد با یک ملاقه به ترتیب از رنگ ها داخل قالب می ریزم . اگر دیدید ژله ها خیلی قاطی هم می شوند باید دوباره ژله ها را داخل یخچال بگذارید  . و این عمل را تکرار کنید . برای مثال روی رنگ آب قرمز بریزید و تا جایی که می توانید از رنگ بازی لذت ببرید . قالب را داخل یخچال بگذارید و یا اگر عجله دارید می توانید آن را داخل فریزر هم قرار دهید . فقط مواظب باشید یخ نزند .پس بعد از یک ساعت چک کنید ببینید ژله بسته است یا نه . 
قبل از سرو قالب را به مدت ده ثانیه داخل یک ظرف بزرگ آب داغ فرو کنید و بعد به راحتی و خیال راحت آن را برگدانید .