برو اول

چند روش عالی برای داشتن تخم مرغ های رنگی رنگی سفره هفت سین

چند روش عالی برای داشتن تخم مرغ های رنگی رنگی سفره هفت سین

سلام و صد سلام خدمت دوستای گلم... بهار نزدیکه و باز برای شروع یک فصل تازه یک سفره هفت سین زیبا باید تو خونه شما باز بشه . امسال سفره هاتون رو با این تخم مرغ ها زیبا تر کنید . چند راه آسون برای داشتن تخم مرغ های خیلی قشنگ سفره هفت سین 

تخم مرغ های ترک دار رنگی 

تخم مرغ ها را خوب بپزید بعد ازاینکه خنک شدند با دست روی میز قل بدهید تا شروع به شکستن بهشون کنند . مواظب باشید دیگه لهشون نکنید . حالا تخم مرغ ها را داخل آبی که چند قطره رنگ خوراکی ریخته اید بندازید . چند دقیقه ای صبر کنید و خارج کنید .حالا پوست تخم مرغ ها روبکنید . این تخم مرغ رو نمی تونید چند روز سر سفره بگذارید چون حتما بو می گیره .

 تخم مرغ های رنگی رنگی 

با استفاده از رنگ گواش یا خوراکی طیف های مختلف رنگ رو روی تخم مرغ بزنید .

تخم مرغ های ماربل

این تخم مرغ های زیباررو می تونید با ریختن کمی لاک داخل یک لیوان آب و انداختن تخم مرغ داخل آن درست کنید . حتما دستکش بپوشید و بعد از خارج کردن تخم مرغ آن را در جای مناسبی خشک کنید .

تخم مرغ هایی با رنگ طبیعی .

هنگام پختن تخم مرغ می توانید از پوست پیاز ، چغندر ، سبزیجات ، زردچوبه ،رنگ های خوراکی غذا و سبزیجات استفاده کنید .
قبل از اینکه تخم مرغ را داخل رنگ فرو کنید و یا داخل آب جوش حاوی مواد رنگزای طبیعی بیاندازید می توانید چند نوار به دور آن ببندید .بعد از رنگ گرفتن آن را باز کنید .

و اما زیباترین تخم مرغ هایی که دیدم .تخم مرغ های طرح دار

دستمال سفره محبوبتان را بردارید دور تخم مرغ بپیچید و روی ان هم یک دستمال ساده بدون طرح بپیچید و داخل آب بیاندازید تا بپزد . بعد از پختن دستمال ها را جدا کنید تا این منظره زیبا را ببینید .

مطمینا هزاران روش دیگر برای تزئین تخم مرغ ها داریم که شما با توجه به خلاقیت خودتان می توانید یکی را انتخاب کنید . چسباندن نگین ، دکمه تکه های پارچه ، نوارهای حصیری ، روبان های زیبا و نقاشی کردن و از همه بهتر کمک خواستن از بچه برای رنگ کردن تخم مرغ ها با سلیقه خودشان .

سال نو مبارک .