برو اول

6 ماده غذایی که به طور عجیبی شما را لاغر می کند .

6 ماده غذایی که به طور عجیبی شما را لاغر می کند .

6 ماده غذایی که به طور عجیبی شما را لاغر می کند .


پاپ کورن  
پاپ کورن یک میان وعده خوشمزه پر از فیبر است. چون داری کالری کم و حجم زیادی است شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد.و چون خوردنش هم زمان می برد ، مغز شما برای تشخیص اینکه غذای کافی دریافت کرده است ، زمان کافی دارد.

بیسکویت های چاودار ( یا نان چاودار ) 
این نوع بیسکویت ها حاوی نوعی فیبر هستند که هضم را کند می کند و در نتیجه کربوهیدراتها را به تدریج وارد سیستم گردش خون می نماید.نتیجه قند خون پائین تر و تنظیم سطح انسولین است . در این صورت شما احساس گرسنگی کمتر خواهید کرد.و کمتر خواهید خورد.!!

سس فلفل تند 
سس هایی که از فلفل چیلی درست شده اند ، دمای بدن را بالا می برند و باعث سوختن بیشتر کالری می شوند .روی غذاهای خود فلفل تند بپاشید .

 

قارچ ها 
قارچ ها داری آمینو اسیدی هستند که به دلیل نامعلومی حس سیری بیشتری به شما می دهند.شاید به این دلیل که طعم گوشت مانندی دارند.

سیب زمینی 
اگر به دلیل رژیم هایی که داشته اید سیب زمینی را از برنامه غذایی خود حذف کرده اید حالا زمان آن رسیده که به سراغش بروید .سیب زمینی پخته و سرد شده حاوی نوعی نشاسته مقاوم است که از روده بدون اینکه هضم شوند عبور می کنند و اسیدهای چرب تولید شده باعث ایجاد پپتید ها می شوند تا به مغز پیغام دهند به شما اعلام کند که شما سیر هستید. سیب زمینی گرم 14 برابر کمتر دارای نشاسته مقاوم است .

شکلات تلخ 
تحققیق که در دانشگاه کپنهاک انجام شد نشان داد ، کسانی که شکلات تلخ می خورند به نسبت کسانی که شکلات شیری می خورند کمتر گرسنه می شوند.ولی باز هم بهتر است روزتان را با شکلات شروع نکنید .ولی در صورت حمله های گرسنگی می توانید شکلات تلخ بخورید .چربی و پروتئین شکلات تلخ از قند آن بیشتر است در نتیجه قند کمتری را وارد گردش خون شما می کند .یک پیشنهاد : روی دسرهایتان پودر کاکائو بپاشید .

 

لطفا بدانیم که این مطالب صرفا جهت اطلاع رسانیست و برای کاهش وزن باید با پزشکی معتمد همراه بود .