برو اول

چند نسخه خانگی برای داشتن ابروهایی پرپشت

چند نسخه خانگی برای داشتن ابروهایی پرپشت

ابروها نشان دهنده خطوط صورت بخصوص چشم ها هستند .و نقش مهمی در زیبایی چهره شما بازی می کنند .وقتی ابروهای خود را حالت می دهید ، در واقع حالت صورت خود را تغییرمی دهید.ابروهای شما نه تنها زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه  می تواند در برداشت افراد دیگر از شخصیت شما موثر باشد .حالت ابروهای شما می تواند چهره شما را خشن ، مهربان ، لطیف یا خیلی جدی بسازد .
بعضی از ما آنقدر خوش شانس هستیم که با ابروهایی پر و خوش حالت به دنیا می آییم و بعضی دیگر هم ابروهایی داریم که نیاز به حالت دادن ، برداشتن یا ترمیم هستند .
ابروهای کم پشت می تواند در نتیجه استرس ، مصرف دارو ، بیماری و یا مشکلات ژنتیکی باشد .
گاهیی ممکن است خود شما به مرور زمان  آنها را خیلی نازک کرده باشید .بهتر است حالت دادن به ابروها را به شکل حرفه ای و در یک سالن شروع کنید تا از ابروهای پرپشت به ابروهای نازک نرسید .
اولین کاری که در زمان کم پشت شدن ابروها باید انجام دهید این است که دیگر به آنها دست نزنید تا دوباره به شکل اول در آیند.البته اگراین کار برای شما ممکن باشد. 

اینجا به چند نسخه خانگی برای پر پشت کردن ابروها اشاره می کنیم :

  • انگشت خود را در روغن کرچک بزنید و ابروها را خوب ماساژدهید .ابروها را به حال خودشان رها کنید و به رختخواب بروید.دقت کنید که بیش از اندازه روغن استفاده نکنید تا داخل چشمهایتان نرود .صبح روز فردا با شوینده صورت ، آن را بشویید.
  • کمی شیر سرد را روی ابروها بزنید و بعد از 20 دقیقه ابروها را بشویید .2 ماه ، روزی 2 بار این کار را انجام دهید .
  • ابروها را با روغن زیتون ماساژدهید .با این ماساژ موهای موجود هم پر رنگ تر وهم نرم تر می شوند .
  • ژل آلوئه ورا هم اگر مرتب استفاده شود نتیجه عالی خواهد داشت .روغن نارگیل نیز به شکل معجزه آسایی ابرو ها را پر پشت می کند .
  • یک قاشق چایخوری تخم شنبلیله را به مدت 4 تا 5 ساعت در مقداری آب خیس کنید و از آن یک خمیر درست کنید .می توانید مقداری هم روغن بادام به آن اضافه کنید .خمیر را روی ابروها بگذارید و بعد از مدتی بشویید .
  • آب پیاز تاره هم با وجود اینکه کمی بدبو و تند است می تواند به رشد ابروهای شما کمک کند .
  • زرده تخم مرغ را به کمک یک پد یا پنبه به ابروها مالیده ، 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس ابروها را بشویید .