برو اول

به دنبال دل خود باشید.

به دنبال دل خود باشید.

به دنبال دل خود باشید.

نویسنده :اندرو متيوس
مترجم :فهیمه بختیاری

آیا شما مغازه داری هستید که همیشه دوست داشتید یک نجار باشید؟یا نانوایی که معلمی رویای همیشگی تان بوده ؟آیا پزشکی را دیده اید که به جای تلاش برای آموختن مطالب طبی جدید همیشه سرش در کتاب های سیاسی است ؟یا داروسازی که داروخانه برایش مثل یک قفس طلایی است ودر حسرت کتابفروشی می سوزد ومی سازد؟شاید هم خودتان یکی مثل این ها هستید.
بهترین بخت شما برای لذت بردن از زندگی در انجام دادن کاری که دوست دارید نهفته است .عشق یعنی انرژی .هرکاری رابا عشق انجام دهید از کیفیت آن انرژی برخوردار می شوید و چنین انرژی ای احتمالا بدل به آسایش و رفاه برایتان می شود.اما این به معنی این نیست که هیچ خستگی ورنجی در راه نیست .انجام دادن کاری که دوستش دارید یک دستورالعمل برای یک زندگی بی دردسر نیست .بلکه راهنمایی برای یک زندگی پرشور است .به احتمال زیاد هم مسئولیتتان بیشتر می شود هم مشکلاتتان .
مارک تواین می گوید :«این سو آن سو راه نیفتید ونگویید دنیا یک شغل به من بدهکار است. دنیا هیچ بدهی به شما ندارد وقبل از این که شما باشید دنیا وجود داشته است .»
پس برای این که صبح ها که از خواب بیدار می شوید به جای این که بنالید :خدای من باز هم یک روز لعنتی دیگه ،بگویید :چه خوشبختی که یک روز دیگر هم می توانم سرکارم بروم ،دوراه بیشتر ندارید .
یا شغلتان را عوض کنید یا دیدگاهتان را نسبت به شغلتان .
این کتاب را نشر دستان در 198 صفحه چاپ کرده است .